fredag 20 november 2009

Åter på bloggen

Jaha så var jag åter här på bloggen, Efter en minst sagt turbulent period i mitt liv så har jag landat i ett stadie av någorlunda lugn o tillfredställelse med mitt liv.

Känns skönt att återigen kunna så sakta umgås med familjen och ha stort utbyte av det.

Har varit o besökt Min dotter med familj i Valla. Det var jätteskönt att se hur bra de har det o verkligt trvligt att kunna delta i deras vardagliga sysslor.

Hämtade barnen från dagis o skola vilket var en stor sak för mig. Vi spelade spel o läste böcker tillsammans. Chris var bara så duktig på att läsa sin läxa.

Lilleman visade att han verkligen har vilja, han är underbart nyfiken på allt o kan givetvis allt själv.
Nu väntar läkarbesök på mig o jag hoppas att de kommer att meddela mig positiva resultat så att jag så småningom kan återgå i arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar