måndag 23 november 2009

Måndag

Gråväder och mörkt, har avverkat provtagning på Hematologen.
Och lyckats besöka min vän Esmail. Roligt att se hans nya lokal anpassad för taxirörelsen han bedriver.
Han var snäll o fixade byten till vinterdäck på gamla forden, stort tack för det. Nu kan jag köra lagligt även efter första december.

Väl hemkommen testade jag att koppla upp datorn till tv;n. Kollade in sommarpratarna på Svt,play. Fantastiskt vilken kvalite även i helskärmsläge.
Hustrun tränar ikväll så det blir lite senare middag, sen väntar ett våra favoritprogram.
Mannen som talar med hundar. Fantastisk vad han kan åstadkomma med problemhundar.

2 kommentarer:

  1. Så kul att se dig här i bloglandia igen. Länge sedan. Skönt att provtagningen gick bra.
    Barnen sover och jag och Jens skall mysa med levande ljus framför TV:n.
    Är ju absolut ingen hundmänniska men även jag gillar Cesar starkt.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. kul att se att du fixat lite med designen med.

    SvaraRadera