söndag 14 mars 2010

Tidig

Ja så har jag varit på gymmet igen, var på plats vid löpbandet 06,45 bara jag i hela lokalen. Lite knepig känsla när jag är van vid att det alltid är mycket folk runt omkring på träningen.
Hur som helst så gick ju uppvärmning o träning rasande fort.
Lika ensam som jag var när jag kom lika ensam gick jag därifrån 1,5 .timmar senare. Tråkigt bara att bastun inte är igång så tidigt på morgonen.
Möter Lena i dörren, hon ser jätteförvånad ut att jag kommer redan. Hon har stigit ur sängen ovanligt tidigt för att ta en promenad och så kommer jag redan.
Nåväl hon går iväg och jag förbereder vår frukost.
Dagen i övrigt kommer att bestå av fönsterputsning, jättekul eller hur.
Kanske kan det bli en tur för att se på de vilda svinen o hjortarna i Kollanda och se oss omkring i de härliga naturområden som omgärdar Nödinge.
Känner att jag måste vara lite uppmärksam på min sinnesstämning så jag inte faller tillbaks igen, har känt av lite oroande tendenser. Får lyda min läkare Katarinas råd "var snäll mot dig själv".

1 kommentar:

  1. Det är bra du är uppmärksam. Du är så himla duktig men efter alla kriser kommer tillbakaslag (olika starka) och fixar man de går man ur ännu lite starkare. Du är på god väg men glöm inte bort dig själv i det hela. Lyd den kloka Katarina varje dag.
    Kram

    SvaraRadera