lördag 6 mars 2010

Valla

Lördag i Valla hos Pernilla, Jens o barnen. Strålande sol o dagsmeja, vi har gått en promenad med Oliver i vagnen Pernilla Lena o jag.
Valla är ju inte så stort så vi gick ett lagom varv bland villorna, fåglarna sjöng o allt var så lungt o stilla.
Jens ligger o vilar för han har så ont i halsen, kanske ett resultat av nattlig promenad i Flen.
Vi var in till akuten i Katrineholm Jens o jag i morse, tog nog tre timmars väntan på läkare. Virus visade det sig vara så vila är nog rätta medicinen.
Chris o jag har spelat spel, han är super på spelen och blir lite irriterad på morfar när jag inte fixar spelet.
Hem för att städa bilen, ny ska ju hämtas måndag morgon.

1 kommentar:

  1. TACK! Det var toppen att ni ville komma och hjälpa mig med barnen så jag kunde överraska älsklingen.
    Vi hörs närmare om påsklovet.
    Kram

    SvaraRadera