tisdag 19 maj 2009

Eftertänksam

Jaha så har det gått många dagar utan att jag skrivit något. Har varit en mycket turbulent tid med lunginflammation, penicillin, hosta o svårt att andas + mycket annat som lagt hinder ivägen för skrivandet.
Kungälv har ett mycket bra sjukhus med toppenpersonal som tagit hand om mig o familjen på ett suveränt sätt.
Nu när jag helt klart är på väg igen o bara har tre veckor kvar av sjukskrivningen. Ska försöka komma ut i naturen o sakta bygga upp lite kondis igen, naturen är ju en bra läkare vilket jag inte minst upptäckt i börja av 1990 när jag kraftigt gick in i den sk. väggen. Spenderade då många timmar i Änggårdsbergens fina natur.
Nu när vi finns i Ale kommer upplevelserna att genomföras i närområdet. Här finns ju massor av skog berg o sjöar att betrakta o vandra, cykla i.
Ok nu ut i naturen.

1 kommentar:

  1. Så glad jag blir av att läsa ditt inlägg. Kul att du är tillbaka och så skönt att höra att du längtar ut till naturen igen. Följer gärna med på en tur nästa gång jag är nere om jag får.
    Tror på dig.
    Kram

    SvaraRadera