måndag 4 maj 2009

Måndag ny start på något

Så har helgen förflutit med att öppna upp vårt lantställe i Värmland. Fantastiskt väder o bra samverkan mellan Lena o mig gjorde det hela till en ansträngande men skön helg.
Allt blev i ordning och dessutom fick jag fixat till nytt batteri mm till 4hjulingen.
Jan-Åke ska ha stort tack för hjälpen med att fixa till den i körbart skick.

Roligt om Jessica o Kerry kan förverkliga sina tankar att sätta upp en liten stuga på tomten.
Många praktiska problem att lösa men det fixar vi säkert på ett bra sätt.

Sitter nu här o kan konstatera att jag drabbats av någon form av influensa, började natten mot söndag o har bara blivit värre. Har ont i kroppen o snuvan rinner, hoppas det inte är den nya flunsan som härjar över världen.
Ja om man nu ska vara lite sentimental som jag känner mig nu så måste man älska sig själv för att kunna älska andra. O just nu tycker jag inte om mig själv kan inte se något som jag kan tycka om tyvärr.
Men nya dagar kommer och så mitt humör o självkänsla. Tyvärr börjar dessa dagar bli färre o färre, vet inte varför men försöker förstå.
Nu till vila för att bota flunsan. Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar