onsdag 20 maj 2009

Uppehåll

Ja så har det varit en ny dag med behandling. Narkosläkaren är fortsatt inte nöjd med hur jag syresätter i samband med narkos. Han föreslår ett uppehåll fram till onsdag 27/5, då vi gör ett nytt försök med elkorrigering av min hjärnas destruktiva inverkan på mig i vardagen.
Min lunginflammation är nog mer seglivad än alla tror tydligen.
Detta får ju till följd att vi kan åka redan imorgon till Värmland o vårt älskade ställe Nordbacken.
Hoppas vädret står oss bi så vi kan kultivera jorden för sådd o kanske om vi orkar få ner några potatisknölar på nya platsen.
Vädret nu ser lovande ut kanske kan vi njuta av liknande hela helgen.
Tar med laptoppen så jag kan skriva mer på plats.

1 kommentar:

  1. Hörde av mor att ni fått påbörjat ett nytt land, efter några försök med fyrhjuling och traktor...=)

    SvaraRadera