måndag 22 juni 2009

Måndag 22/6 min 60årsdag

Så var jag hemma igen efter ny behandling, känns som om jag gått igenom en stenkross. En av sköterskorna sa att det är att jämställa med ett 5km terränglopp. Beredd att hålla med, känner en stor trötthet bara.
Har vilat några timmar o väntar nu på att Lena ska komma hem.
Har tagit mig i kragen o satt på en maskin tvätt som vi tog med från Nordbacken, blev en hel del efter helgens firande. Kan se att min lek med Emil har renderat mig ett rejält blåmärke på högerarmen men det är sånt man får ta i leken.
Var fina dagar o jag saknade bara Pernilla med familj, inte lätt med små barn o mycket folk som ska samsas på små ytor.
Hoppas att de kan komma senare i sommar o ha några lata dagar i Värmland.
Positivt är att våra potatisar vi satt kommer upp verkar trivas i Nordbacksmyllan, förväntar mig att det händer en hel del de närmsta veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar