torsdag 25 juni 2009

Plånboksdagen

Nu har det snart gått en ny vecka, sitter på altanen o vet inte vad jag ska göra. Väntar på att Lena ska komma hem från arbetet så får vi se vad kvällen bjuder på.
Har klippt gräset i trädgården förmodligen får det en följdverkan i form av rabatt rensning.
Passar ju bra en sån fantastisk sommardag som denna.
Ska få ny behandling imorgon bitti, får se vad verkan den kan ha på mitt psyke.
Kan inte säga att jag mått så bra de senaste dagarna men å andra sidan ska det vara naturligt enligt personalen, vanligt med rekyler.
Vi planerar för att åka till Nordbacken imorgon eftermiddag, ska bli kul att se Emil o Kerrys gemensamma aktiviteters resultat. Hoppas verkligen att de har haft några sköna dagar i full frihet.
Och som sagt spännande att se om bönorna har grott eller om vi måste så om, vem vet. jag tycker inte att det är konstigt om vi måste så om,ju så kallt veckan efter att vi sådde bönorna.
Vore mycket kul om vi kunde få ett rejält fång med bönor, inte minst med tanke på att det är en av Lena´s favoritgrönsaker.
Hjälper gärna med att få ner nya bönor i backen.
Efter sövning imorgon får jag hoppas på en skön helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar