onsdag 1 juli 2009

sjätte behandlingen

Ja så var det dags för behandling nr:6. Ingen kul historia kan jag säga. Vaknade med andnöd ganska snart efter att ha blivit sövd, trots större dos sömnmedel fixar min kropp att vakna ganska fort. Kände när elektroderna las mot tinningarna o strax efter fick jag inte luft i lungorna. Konstig o frustrerande känsla att veta hur man andas med inte kunna utföra andningen.
Nu ska det bli uppehåll så kroppen får återhämta sig, nästa behandling blir nu på måndag 6/7.
Min förhoppning är att det ska gå bra o inte innebära samma hemska upplevelse som idag.
Det positiva som kan sägas är att när man mår bättre reagerar kroppen som min gjort idag, lättväckt mm.
Nu återstår att se vad beslutet om helgen blir, landet eller Nödinge.

1 kommentar:

  1. Usch..låter otrevligt! men det är skönt att veta att du är i trygga händer...kram Johanna

    SvaraRadera