torsdag 16 april 2009

Dagen efter

Besöket hos min PAL var nog ganska positivt, trots att hon inte är nöjd med mina värden efter cytostatika behandlingen jag fått. Skrev remiss till datortomografi, lång väntan så jag får avvakta med slutsatserna.
Känner mig annars fysiskt på väg, men känslomässigt har jag en bra bit kvar. Känns som jag hamnat i ingenmansland efter cancerbehandlingen.

Nog om det, tur att vi satte på en skyddande papperskasse på vår Afrikanska blå lilja i natt, var faktiskt minus tidigt i morse. (05,30). Annars prunkar det som om våren har F1 fart just nu, allt händer snabbt o i sprakande scenarior.

Ska ta itu med den slutliga redovisningen av R`s ekonomi, är god man sedan några år för honom och det har sina speciella villkor. Det finns många personer som inte ens får denna chans till ett hyfsat liv. Min förhoppning är att det ska funka för honom i framtiden, men det kommer att ta några år innan självinsikten gör det möjligt att hantera sin egen ekonomi.

Fick fantastisk hjälp av Lena i helgen.

Dags att paketera redovisningen, o ta den vanliga tuppluren på altanen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar