fredag 24 april 2009

Fredag igen

God morgon till mig själv, efter att klockan talat om att jag bör gå upp låg jag kvar i sängvärmen. Hade haft såna konstiga drömmar så det var inte konstigt att jag var tröttare än vanligt.
Fajtades med det mesta som var emot min egen vilja i drömmen, hur kul är det att börja dagen så??????.

Nåja dagen så långt är ju helt ok. Jättefint väder som det alltid brukar vara i Göteborg?
Säkert mer än de 15 grader som utlovats.
Ska nu ta fram en bit av vår oxfilé som finns i kylen. Ska ju vara rumstempererat för att inte bli bränt på ytan i grillen.
Kom just på att be Lena köpa en ny digital temp mätare när hon ändå ska handla på vägen hem.
Ser fram emot en skön varm kväll med god grillad mat.

Har på lokalradion samtidigt o kan bara säga att även jag har omvärderat Snälla Snälla av Carolin af Ugglas, finns en självutlämnande o skön ton i hennes verkliga liv.
När jag först hörde den undrade jag vad som tagit åt melodifestivalen, men skam den som inte kan ändra sig.
Men det går ju saktare med stigande ålder, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar