onsdag 8 april 2009

Onsdag o dagen har varit ganska givande, förutom att jag har det svårt med olika tillställningar typ kalas mm.
Johanna fyller idag o jag har ringt o grattat, tror hon förstår mitt dilemma.
Sitter i sen många år då jag föll ihop av utmattning pga mycket arbete o psykisk press. Fick diagnosen utmattningssyndrom, har levt med det sen dess, upp ibland o ner allt som oftast.
När jag kört sista resan för dagen tog jag svängen om Lantmännen (Granngården) i Kungälv för att kolla om de hade några överblivna fågelholkar. Allt var slut förutom en starholk till reducerat pris. Dagens inköp var klart nu återstår det att hitta en lämplig plats där fåglarna känner sig trygga.
Fixar det imorgon.
Ska kolla på finalspelet i hockey Färjestad vinner, eller hur. Näst bäst i landet efter Frölunda.

1 kommentar:

  1. Fin blogg. Nu får jag reda på vad som händer i nödinge. Gott att höra att du är piggare.

    SvaraRadera