lördag 4 april 2009

Lördag o lite ledigt trodde jag. Lena ska städa husets nedre regioner så det blev för mig att åka till torget för att handla o panta o slänga till återvinning.
Morgonen startade med att jag som vanligt gick upp tidigt, en vana som sitter i antar jag efter alla mornar med Taxi.
Jättefint väder lite kyligt bara. Hämtar o läser 1:a delen av GP, tar nog 40 min. Röjer fram allt som ska till återvinningen o börjar med frukosten.
Lena kommer för ovanlighetens skull ner redan 08,30 kors då vad står på? Visar sig vara dagens städning som väckt henne alltså inget av allvarligare art.
Har just nu lämnat in veckans V75a, tur man har dator till sånt.
Vi har ett litet spelbolag ihop med våra gamla grannar på Gulklövergatan i Nödinge Egon o Sveri. Vi har varje vecka turats om att lämna in för max en hundring.
Spelet har inte genererat stora pengar men för vinsten brukar vi gå ut o äta en god middag o bara träffas o tjöta lite.
Ett jättebra sätt att hålla kontakten på tycker vi.
Ha en bra helg, det ska vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar